top of page
  • Lana Eilat

Microsoft Hackathon DEFINE POSSIBLE 2023

Updated: Dec 13, 2023

עמותת Activity Based Therapy Center שמנהלת את מרכז השיקום הנוירולוגי Move to Motion (M2M) נבחרה מתוך מאות עמותות לאתגר של ההאקתון היוקרתי של מיקרוסופט שמטרתו לקדם טכנולוגית חברתיות בין היתר לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות.

בהאקתון שנערך לאורך שבוע שלם בחודש ספטמבר, 2023 אירחנו במרכז השיקום M2M את צוות הפיתוח של מיקרוסופט הכולל עובדי מיקרוסופט ממגוון תחומים וסטודנטים.

הצוות צפה בטיפולים האינטנסיביים בשיטת ה-ABT אצלינו. כולם התרשמו מהייחודיות יוצאת הדופן של פעילות השיקום. נשאלו שאלות רבות על הציוד הייעודי והייחודי לטיפולים ועל השימוש בו, על המטופלים עצמם וסוג הפציעות שהם חוו. ניתן היה להרגיש את המוטיבציה הגבוהה בחדר של המטופלים ואנשי הצוות לפרוץ גבולות ולהגיע למלוא הפוטנציאל הפיזי תפקודי שלהם. אנשי צוות ההאקטון נתנו התייחסות רבה לתהליך איסוף הנתונים לאורך הטיפול וניתוח המידע לאחר מכן.


לאורך השבוע, עבדו יחד, יד ביד כל הצוות, במשרדי מיקרוסופט (שאירחו אותנו ברוחב לב) בכדי להביא את התיאוריה למעשי. בעזרת יצירת תשתית בסיסית למערכת המידע, חווית משתמש, עיצוב ותכנות יצרנו דמו - דוגמא ראשונית למערכת מידע-הכוללת תיקי מטופל, הערכות רפואיות, תיעוד טיפולים וניתוח נתונים ברמה הגבוהה ביותר, שתאפשר לנו ולמרכזי שיקום נוספים בעתיד להביא את סל יכולות השיקום למלוא הפוטנציאל, ובכך לאפשר למטופלים רבים לפרוץ גבולות ולאהוב את החיים מחדש.

בעקבות ההאקטון והעבודה עם כל חברי הצוות, הודגשה פעם נוספת חשיבותה של מערכת מידע שתאפשר למדוד ולנתח נתונים, והיה ברור לכולם עד כמה מערכת שכזו קריטית ומשמעותית ליצירת תהליך שיקום איכותי והתפתחותי למטופלים שלנו.

מערכת מידע זו נמצאת בתהליך פיתוח ראשוני, אך העמותה זקוקה לתרומות נוספת על מנת להמשיך לקדם את תהליך הפיתוח ולהביא את מערכת המידע לידי שימוש פרקטי בשטח.



אנו מודים לחברת מיקרוסופט על ההזדמנות לקחת חלק בהאקטון היוקרתי שלכם, לאפשר לנו הזדמנות לחשוב מחוץ לקופסא, ולשלב טכנולוגיות נוספות בתהליך השיקום אצלינו.

תודה מיוחדת לצוות האלוף של האקטון Move to Motion על העשייה הרבה שלכם, לילות כימים של תכנות, עיצוב ואין סוף התאמות, והכל בסבלנות רבה ואיכפתיות אמיתית. בשבילנו אתם חלק ממשפחת Move to Motion.

מחכים להאקטון הבא (:



52 views0 comments
bottom of page