top of page
  • Writer's pictureM2M

ערב השקת ספר "מחשבות מחדר הטיפול- 101 דברים שלמדתי מטיפול על החיים"

ביום ראשון ה 3.4.22, לאחר תקופה ארוכה ולמרות כל הקשיים הצלחנו להוציא לפועל את ערב השקת ספרו של ד"ר שלמה מנדלוביץ "מחשבות מחדר הטיפול- 101 דברים שלמדתי מטיפול על החיים" שהיה כולו תרומה לעמותה.

במהלך הערב שמענו הרצאה על הספר ממקור ראשון, הקשר בין חדר הטיפולים אל החיים האמיתיים והחשיבות בטיפול לצורך יצירת שינוי בחיינו.


נהנינו מהופעה שמחה ואינטימית של שלמי ברכה האדיר, חלק מלהקת משינה ופרזנטור ענק כשלעצמו. שחגג בשבוע שעבר יומולדת 60 ונראה שהוא רק משתבח עם השנים.


שתינו את היין המושלם של יקב טוליפ, היקב היחידי בעולם המשלב אנשים עם צרכים מיוחדים כחלק אינטגרלי מיצירת היין המשובח שלהם. תודה רבה על החסות לאירוע.


ראינו סרטון ושמענו ממנכ"לית העמותה, לנה אילת, את הסיפור האישי שלנו. הסיפור האישי שהפך להיות משותף לכולנו וממנו נולד מרכז השיקום האינטנסיבי הראשון והייחודי בישראל, עם שאיפות ומטרות להפוך לבית לאותם אנשים שאיבדו את תקוותם ורוצים להגשים את השאיפות שלהם ולהגיע למלוא הפוטנציאל הפיזי.


תודה רבה לכל האנשים שהיו ועדיין חלק מהפרויקט האדיר הזה, ביניהם:

שלמה מנדלוביץ ומשפחתו היקרה- על התרומה הענקית והזכות לחשיפה

עיריית תל אביב- על הזכות להתארח בעיר

היכל ענב לתרבות- על אירוע יוצא דופן

שלמי ברכה- על שירים מהלב

ייקב טוליפ- על יין משובח ולמידה מהו שילוב אמיתי

חברת wix- אנה ורועי האדירים שמלווים אותנו בעיצוב הלוגו והאתר החדש שתכף עולה לאוויר

משפחת עבודי על התותים המתוקים

לכל האורחים הנכבדים שעצרו את שגרת יומם, הקדישו מזמנם היקר ותרמו לטובת העמותה והמטופלים ומאפשרים לאנשים רבים לאהוב את החיים מחדש.



תודה רבה

נתראה בעוד שמחות ואירועים מרגשים






52 views0 comments
bottom of page